نوشته شده توسط : گیفت کارت

سینک ظرفشویی کن: آشپزخانه منزل شما، قطعا یکی از مهم ترین بخش های خانه شماست و زیبایی آن نیز برای خانم ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع بیشتر وقت خانم های خانه دار در آشپزخانه و مطبخ خانه شان می گذرد و به همین خاطر، آشپزخانه را قلب خانه می نامند.

تزئین آشپزخانه یکی از مهم ترین کار ها در نظر خانم هاست و خانم ها خانه دار دوست دارند که آشپزخانه خانه شان را به بهترین شکل ممکن، زیبا کنند. بعد از کابینت های آشپزخانه که بیشتر از هر چیز دیگری به چشم شما می آید، دومین مهم ترین بخش آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. سینک آشپزخانه شما هم کاربرد های بسیار زیادی دارد و دوم اینکه بعد از کابینت ها، در جایگاه دوم، مهم ترین نقش در زیبا تر کردن آشپزخانه شما را دارد.

کَن (CAN) یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سینک ظرفشویی است و سینک ظرفشویی کن، یکی از با کیفیت ترین انواع سینک های ظرفشویی در بازار است و خریداران بسیار زیادی دارد. سینک های آشپزخانه کن، همچنین در طرح و نقش های بسیار زیادی تولید می شوند و زیبایی آشپزخانه شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برند.
اهمیت سینک ظرفشویی
سینک های ظرفشویی همانطور که گفته شد، یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه شماست که به دو دلیل بزرگ، مهم ترین قسمت آشپزخانه هستند. در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با دلایل اهمیت سینک ظرفشویی صحبت کنیم.

کارایی: کارایی ها و کاربرد های سینک های ظرفشویی بسیار زیاد است. روزانه بار ها و بار ها از سینک های ظرفشویی استفاده می کنیم این باعث می شود که کارایی های سینک های ظرفشویی تا حد بسیار زیادی بالا برود. روزانه چیز های بسیار متنوعی از ظرف و ظروف مختلف تا مواد خوراکی که نیاز به شسته شدن دارند و حتی دست هایمان را در سینک می شوییم. بعد از اضافه شدن شیر آب تصفیه نیز به سینک های ظرفشویی، آب کردن کتری و پارچ آب برای نوشیدن آن نیز، از سینک استفاده می کنیم.
زیبایی: سینک ظرفشویی آشپزخانه شما، بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی آشپزخانه و منزل شما را دارند. در واقع شما میتوانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه خود، آشپزخانه خود را تا حد بسیار زیادی زیبا تر کنید.

کَن؛ برند دوست داشتنی جهانی
برند کن احتمالا یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی است که بسیاری از افراد، این برند را پر آوازه ترین برند ایرانی نیز می شناسند. این برند شروع به تولید انواع تجهیزات آشپزخانه مشغول است. کن؛ از سال 1363 فعالیت خود در این زمینه را شروع کرد و تا به امروز با کسب تجربه فراوان به درجه ای رسیده است که با به کار گیری دانش و تجربه بسیاری بالایشان لوازم آشپزخانه را با بهترین کیفیت تولید می کنند. این شرکت هم اکنون فعالیت خود را در زمینی به بزرگی 12000 متر مربع و با تولید بیش از 750000 دستگاه در انواع مختلف، ادامه می دهد.

برند کن محصولات مختلف و متنوعی مثل فر توکار، اجاق گاز، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را با بالاترین کیفیت تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت افتخارات بسیار زیادی دارد و همچنین به واسطه کیفیت کار بالا، طرفداران بسیار زیادی نیز در بین افراد و مشتری هایشان دارند.
قیمت سینک ظرفشویی کن
قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، معمولا یکی از مهم ترین معیار های خرید آن است. قیمت محصولات در تمامی نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید است که همه به آن اهمیت می دهند. کارخانه CAN یکی از تولید کنندگان خارجی سینک های ظرفشویی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید، سینک های کن را خریداری کنید، اما قیمت این سینک ها به دلیل اینکه خارجی می باشند و با افزایش قیمت دلار، قیمت این سینک ها نیز، افزایش پیدا می کند، خرید آنها کمی مشکل می باشد. اما نیاز به نگرانی نیست. شما میتوانید انواع سینک های آشپزخانه کن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از وب سایت سیلور یراق، خریداری کنید.
انواع سینک ظرفشویی کن
سینک های ظرفشویی از سه نوع مختلف به دسته های کوچکتر تقسیم می شود. سینک های آشپزخانه کن نیز از این سه نوع، به دسته های مختلفی، تقسیم بندی می شوند و در ادامه قصد داریم تا درباره این انواع سینک ظرفشویی بیشتر صحبت کنیم.

انواع سینک ظرفشویی
1 – انواع سینک از نظر جنس سینک
سینک های آشپزخانه کن در جنس های مختلفی، تولید می شوند، سینک های ظرفشویی از نظر جنس ساخته شده به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که برخی از آنها عبارتند از:

• استیل: سینک های ظرفشویی استیل، از رایج ترین سینک های آشپزخانه هستند و به همین علت به آنها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می شود. سینک های ظرفشویی استیل ویژگی های نرمال و ساده ای دارند و در برابر ضربه، گرما، آلودگی، خوردگی و غیره، یک مقاومت نسبتا مناسبی را از خود نشان می دهند. در کل باید گفت که سینک های ظرفشویی خیلی به خاطر ویژگی های منحصر به فرد خواستنی نیستند. علت خواستنی بودن سینک های ظرفشویی استیل، در مرحله اول تولید به صرفه و زیاد آنها و دوم قیمت مناسب آن برای مشتریان است.
• کامپوزیت: کامپوزیت یک ماده مرکب و چند سازه و در واقع مصنوعی است که به دست انسان تولید می شوند و در کار های زیادی به کار می رود. مشهور ترین استفاده از کامپوزیت نیز در ساخت دندان های مصنوعی است. اما از آنجایی که این ماده کیفیت بسیار بالایی دارد و برای ما کاربرد های بسیار زیادی نیز دارند و یکی از کاربرد های کامپوزیت، تولید سینک های ظرفشویی است که معمولا این سینک ها خیلی شناخته شده نمی باشند.
• استیل ضد زنگ: استیل های ضد زنگ نیز همان سینک های استیلی هستند که کمی نسبت به آنها بهتر هستند و زنگ نمی زنند. قیمت این سینک ها نیز کمی بیشتر از سینک های استیل است.
• چدنی: سینک های چدنی از دیگر دسته سینک هایی هستند که از فولاد و آهن تولید می شوند. سینک های چدنی زنگ نمی زنند و مقاومتشان نیز مناسب است. قیمت سینک های ظرفشویی نیز کمی گران می باشد. این گران بودن قیمت نیز به دلیل کم بودن این سینک هاست.
• سنگی: سینک های ظرفشویی سنگی، از دسته سینک هایی هستند که از سنگ های مختلف تولید می شوند. یک سنگ را در جای خاصی قرار می دهند و با دستگاه های خاص و مثل یک مجسمه دور آن را می تراشند و آن را به صورت یک سینک در می آورند که بسیار زیمعمولا بسیار زیبا هستند و چون از سنگ درست شده اند، ویژگی های بسیار مناسبی نیز دارند و مقاومتشان در برابر آسیب های مختلف بسیار بالاست. سینک های سنگی زیر مجموعه هایی نیز دارند که به خاطر تعداد و طرفداران بسیار زیادشان خودشان به دسته های دیگری تبدیل شده اند.
• مسی: یکی از کمیاب ترین انواع سینک های ظرفشویی که از فلز های مختلف تولید می شوند، سینک های مسی هستند که با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و به دلیل رنگ نارنجی و قرمز خود، بسیار زیبا است و افراد بسیار زیادی این سینک ها را دوست دارند.
• شیشه ای: سینک های شیشه این نیز یکی از دسته سینک های جذابی است که در تعداد بالا تولید می شوند. این سینک ها به نوعی هستند که یک سینک آهنی هستند که یک لایه ضخیم از شیشه روی سینی و لبه های آنها قرار می گیرد و این باعث زیبا تر شدن این سینک ها می شود. اما یک مشکل بزرگ سینک های ظرفشویی این است که ممکن است در اثر یک ضربه به طور کلی از بین بروند.
•سرامیکی: سنگ سرامیک، یکی از دسته سنگ هایی است که جدا از کاربرد های بسیاری که در تولید ظروف مختلف، کف پوش ساختمان یا تولید وان حمام و سینک روشویی و سنگ توالت دارند، در تولید سینک های ظرفشویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این سینک ها ویژگی های بسیار زیادی دارند و معمولا به رنگ سفید هستند و با رنگ سفید خود، همه را جذب می کنند.
• گرانیتی: سینک های گرانیتی را می توان با جرئت بهترین دسته از سینک ها دانست که کیفیت بسیار زیادی دارند. سینک های گرانیتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و افراد بسیار زیادی این سینک ها را برای منزل خود خریداری می کنند.
• کورین: سنگ های کورین از دسته موادی هستند که به دست انسان تولید می شوند و این سنگ اولین بار در سال 1967 درشرکت Du-Pont تولید شد و تا به امروز در تولید بسیاری از انواع کابینت مورد استفاده قرار می گرفتند. پس از مدتی این موضوع مطرح شد که سینک های ظرفشویی کورینی نیز تولید شود که به بسیاری از افراد از آن استقبال کردند و سینک های کورین نیز به انواع دوست داشتنی سینک های ظرفشویی تبدیل شد.

انواع متريال برای سینک ظرفشویی
2 – انواع سینک از نظر نحوه نصب
سینک های مختلف از نظر نحوه قرارگیری و نصب شدن روی کابینت شما به سه دسته مختلف، تقسیم بندی می شوند. دسته اول، سینک ظرفشویی روکار است. سینک های روکار به این شکل هستند که قسمتی از کابینت جدا شده و سینک درواقع روی کابینت شما نصب می شود.

دسته دوم سینک های آشپزخانه، سینک های ظرفشویی توکار هستند. سینک های توکار به این شکل نصب می شوند که کابینت شما بریده می شود و سینک به داخل کابینت وارد می شود و هیچ بخشی از آن روی کابینت شما قرار نمی گیرد. این نوع از سینک ها از نظر ظرافت بسیار زیبا هستند.

دسته سوم نیز سینک های ظرفشویی زیرکار هستند، این سینک ها، به این شکل است که از داخل و در زیر کابینت، نصب می شوند و ظرافت بسیار زیادی دارند. سینک های زیرکار به گونه ای هستند که برعکس سینک های ظرفشویی روکار، بخشی از کابینت روی آنها قرار می گیرد. سینک ظرفشویی کن، در انواع مختلف ساخته می شوند و شما می توانید سینک ظرفشویی مورد نظر خودتان از نظر نحوه نصب را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

انواع سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن
3 – انواع سینک از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی همچنین از نظر تعداد لگن به سه دسته تقسیم می شود. سینک های ظرفشویی تک لگن، سینک های ظرفشویی دو لگن و سینک های ظرفشویی چند لگن. سینک ظرفشویی کن نیز در تعداد های مختلف لگن طراحی و تولید می شود تا شما بتوانید با سلیقه خود، یکی از آنها را خریداری کنید. شما می توانید انواع سینک ها را در سایت خرید آنلاین سنک ظرفشویی کن سیلور یراق به خرید سینک های از جمله: سینک گرانیتی، سینک بدون سینی و سینک میوه شور اقدام نمایید.
انواع سینک های ظرفشویی مختلف

تعداد لگن / نحوه نصب
روکار
توکار
زیرکار

تک لگن
سینک تک لگن روکار
سینک تک لگن توکار
سینک تک لگن زیرکار

دو لگن
سینک دو لگن روکار
سینک دو لگن توکار
سینک دو لگن زیرکار

چند لگن
سینک چند لگن روکار
سینک چند لگن توکار
سینک چند لگن زیرکار

بهترین برند های تولید کننده سینک ظرفشویی
همانطور که می دانید سایت خرید انلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق در پی توسعه کار خود با دیگر شرکت ها هم کار می کند و شما می توانید با برند های معروف و معتبر هم آشنایی پیدا کرده و از سایت سیلور یراق سفارش دهید. برند هایی از جمله:

1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن

خرید سینک ظرفشویی کن
اگر شما هم قصد خرید یک سینک ظرفشویی کن را دارید و دوست دارید تا یک سینک باکیفیت، شیک، زیبا و با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید این کار را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی کن مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی کنhttps://silveryaragh.com/kitchen-sink-can/



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گیفت کارت

ویژگی سینک ظرفشویی بیمکث (آیا سینک بیمکث خوبه؟)

سینک ظرفشویی و اهمیت آن در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه شماست و در طول روز، همه افراد خانواده به دفعات بالا وارد آن می شوند و کار های بسیار مختلفی را در آن انجام می دهیم. خانم های خانه دار نیز که بیشترین وقت را در خانه می گذرانند، نیز وقت زیادی را در آَشپزخانه می گذرانند و در آن به کار های مختلفی همچون آشپزی مشغولند. اصلا به همین خاطر است که آشپزخانه را در بسیاری از فرهنگ ها، قلب تپنده منزل می نامند.

سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آشپزخانه وجود دارد و در طول روز، بار ها از آن برای کار های مختلفی مانند شستن ظرف و ظروف، ضد عفونی کردن مواد غذایی مختلفی مثل میوه و سبزیجات استفاده می شود. از زمانی که شیر آب تصفیه نیز به سینک اضافه شده، آب کردن کتری و پارچ های آب نیز در سینک ظرفشویی انجام میشود. برای همین کاربرد زیاد، تعداد دفعات استفاده از سینک های ظرفشویی در روز زیاد هستند.

نکته دیگر درباره اهمیت سینک ظرفشویی این است که سینک های آشپزخانه شما، بعد از کابینت ها، بیشترین مقدار تاثیر در ظاهر را دارند و شما میتوانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه خود، به زیبایی آشپزخانه خود بیفزایید و با این کار منزل خود را نیز زیباتر کنید.

سینک ظرفشویی بیمکث

همانطور که می دانید برند های بسیاری زیادی در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه وجود دارند و این برند ها، هر کدام، محصولات خودشان را با کیفیت بالا تولید می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برند بیمکث یکی از بهترین برند های داخلی در صنعت تولید لوازم آشپزخانه است که از سال ۱۳۶۰ کار خود را در تهران و با شعار «زندگی بی مکث جریان دارد!» شروع کرد و با تولید انواع و اقسام هود های آشپزخانه، کار خود را به عنوان یکی از بهترین برند های ایرانی شروع کرد.

بیمکث یکی از نام آشنا ترین برند های سینک ظرفشویی در ایران است و بسیاری از افراد علاقه زیادی دارند که سینک های ظرفشویی خود را از این برند خریداری کنند. در ادامه قصد داریم تا برخی از ویژگی های برند بیمکث را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید راحت تر سینک های ظرفشویی این برند را بشناسید و در هنگام خرید، این اطلاعات را داشته باشید.

ویژگی سینک ظرفشویی بیمکث

تنوع مناسب

سینک های ظرفشویی بیمکث در ۲۵ مدل مختلف تولید می شوند که نسبت به بسیاری از برند ها، تنوع بسیار زیادی به حساب می آید. این تنوع دست شما را در انتخاب باز می گذارد و شما میتوانید انواع این مدل های مختلف را بررسی کرده و سینک مورد نظر و مورد علاقه خودتان را در این میان پیدا کنید و آن را خریداری فرمایید. شاید این تنوع نسبت به تنوع سینک ها در شرکت اخوان کم باشد ولی به هر حال، انتخاب در بین ۲۵ مدل مختلف نیز ویژگی خوبی به حساب می آید.

کیفیت سینک ظرفشویی

کیفیت سینک های ظرفشویی bimax در بالاترین حد ممکن می باشد. تقریبا همه سینک های ظرفشویی بیمکث با بالاترین کیفیت نسبت به سینک های مختلف در بازار تولید می شود و این یکی از ویژگی هایی است که هر کسی را به استفاده از سینک های ظرفشویی بیمکث ترغیب میکند. هنگامی که از برند بیمکث خرید می کنید، دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت سینک ظرفشویی باشید.

نکته دیگر این است که سینک های بیمکث معمولا طبق بهترین استاندارد ها تولید می شوند و این موضوع باعث می شود که سینک های بیمکث، نسبت به ضربه، گرما، خوردگی و آسیب های اینچنینی مقاوم باشند و آلودگی های مختلف مثل میکروب ها نیز توانایی رشد در آنها را نداشته باشند.

قیمت بسیار مناسب

یکی از ویژگی هایی که همیشه افراد را به خود جذب می کند، قیمت مناسب محصول است. ما همیشه تلاش داریم تا محصولاتی که به آنها نیاز داریم را با قیمت مناسب خریداری کنیم تا بتوانیم هزینه کمتری برای خرید خود پرداخت کنیم، اما این هزینه کمتر به کیفیت آن آسیبی نزند.

سینک های ظرفشویی بیمکث با بالاترین کیفیت تولید می شوند و قیمت آنها نسبت به کیفیتشان بسیار مناسب است. قیمت سینک های بی مکث به طوری است که شما در لحظه متوجه می شوید که پول زیادی برای سینک نمی پردازید و نسب به کیفیت و زیبایی آن، قیمت مناسب است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت بیمکث را می توان یکی از بهترین ویژگی های این برند دانست. شرکت بیمکث با قرار دادن تیمی پاسخگو و متعهد برای خدمات پس از فروش خود، یکی از بهترین برند ها در این زمینه است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد.

سیلور یراق؛ مرجع خرید سینک ظرفشویی بیمکث

خرید اینترنتی امروزه به یکی از ضروری ترین کار های جهان تبدیل شده است و دیگر تقریبا همه جوان ها و بزرگسال ها به این روش خرید های خود را انجام می دهند و کار خود را بسیار آسان تر کرده و در هزینه و زمان بسیار زیادی نیز صرفه جویی می کنند. یکی از چیز هایی که امروزه به لطف وب سایت های بسیار زیادی در این زمینه، می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید، سینک ظرفشویی است.

محصولات آشپزخانه نیز به محصولاتی که امروزه می توان آنلاین خریداری کرد اضافه شده اند و در حال حاضر شما میتوانید انواع لوازم آشپزخانه را آنلاین بخرید. اما یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که مرجع خرید شما موثق و کامل باشد. سیلور یراق، یکی از بهترین، کامل ترین و مطمئن ترین سایت هایی است که شما می توانید محصولات آشپزخانه خود مثل سینک ظرفشویی بیمکث را در آن خریداری فرمایید.

خرید سینک ظرفشویی بیمکث؛ اگر قصد دارید تا یک سینک ظرفشویی بیمکث با کیفیت، شیک و با قیمت مناسب برای منزل خود تهیه کنید، می توانید خرید خود را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی بیمکث مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیاری صرفه جویی کنید.

برای کسب ااطلاعات بیشتر در خصوص سینک های آشپزخانه Bimax، دانلود کاتالوگ آن و هم چنین قیمت خرید سینک ظرفشویی بیمکث، می توانید اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی سینک ظرفشویی بیمکث (آیا سینک بیمکث خوبه؟)



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گیفت کارت

image_1b8334106dbca3e5a87f6655eaaefc23005b4877.jpg

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه و سینک ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین تجهیزات آن به حساب می آید. سینک های ظرفشویی به دلیل کاربرد های بسیار زیادی که در آشپزخانه دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز بسیار موثر هستند و این موضوع باعث می شود که سینک های ظرفشویی، مهم ترین عضو آشپزخانه شما باشند.

همه افراد خانواده روزانه بار ها وارد آشپزخانه می شود و با سینک های ظرفشویی کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف های کثیف، شستشو و ضد عفونی مواد غذایی مختلف مثل میوه ها و سبزجات، شستن دست ها یا حتی آب کردن کتری و پارچ را در سینک های ظرفشویی انجام می دهیم این موضوع نشان دهنده کارایی بسیار زیادی است که سینک های ظرفشویی دارند و روزانه از آنها بار ها استفاده می کنیم.

تاثیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه نیز به این شکل است که اگر خوب دقت کنید، بعد از کابینت های آشپزخانه شما، سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین چیز هایی است که با زیبایی اش می تواند آشپزخانه شما را زیبا تر کند. انواع بسیار زیاد و متنوعی از سینک های ظرفشویی نیز داریم که هر کدام از آنها زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه قصد داریم درباره یکی از بهترین و زیبا ترین انواع جنس سینک ظرفشویی برای شما بگوییم.

فهرست·       

سینک ظرفشویی سنگی·       ویژگی های سینک ظرفشویی سنگی

·       سیلور یراق؛ وب سایت خرید انواع سینک ظرفشویی سنگی

 

سینک ظرفشویی سنگی

در بین انواع دسته بندی های مختلف سینک های ظرفشویی، انواع متريال های سینک ظرفشویی، یکی از مهم ترین دسته بندی ها است و این دسته بندی است که در ویژگی های سینک ظرفشویی، تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از محبوب ترین انواع سینک های ظرفشویی، سینک های سنگی هستند. سینگ های گرانیتی، سینک های سرامیکی و سینک های کورینی نیز در دسته سینک های سنگی قرار می گیرند اما از آنجایی دسته های محبوبی هستند، از این دسته جدا شده اند.

دیگر سینک هایی که از سنگ های مختلفی همچون سنگ مرمر تولید می شوند، سینک های ظرفشویی سنگی می باشند. این سینک ها هم ویژگی های بسیار خاص و محبوبی دارند و هم با ظاهر های زیبا و دیدنی شان، همه را به خود جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که سینک های سنگی به محبوب ترین نوع سینک تبدیل شوند

ویژگی های سینک ظرفشویی سنگی

1.    مقاوم در برابر ضربه: سینک های سنگی، به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارند، در برابر انواع ضربه و عواقب آن مثل خط و خش افتادن در سینک، شکستن سینک یا حتی در آمدن آن دارند و این اتفاقات هیچ گاه برای سینک های سنگی رخ نمی دهد. البته باید مواظب باشید زیرا اگر شیشه در سینگ های سنگی بیفتد، معمولا ترک بر میدارد و می شکند.

2.    مقاومت در برابر گرمای زیاد: برخی از انواع سینک های ظرفشویی هستند که اگر قابلمه ها و ماهیتابه های داغ را در آنها قرار دهید، باعث می شود که این سینک ها، ذوب شوند و کارایی خود را از دست بدهند و در بسیاری از مواقع خراب شوند، اما سینک های سنگی، در برابر گرما مقاومند و بسیاری از آنها مثل سینک های گرانیتی، از سنگ های آذرین هستند و شما میتوانید از مقاومت آنها در برابر ذوب شدن مطمئن باشید.

3.    ضد زنگ: یکی از مشکلاتی که بسیاری از سینک های استیل دارند این است که اگر از آنها به خوبی مراقبت نشود و بعد از هر استفاده خشک نشوند، ممکن است که زنگ بزنند و خراب شوند. اما سینک های سنگی زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های سینک های سنگی نسبت به سینک های استیل است.

4.    عدم آلودگی: این سینک ها به آسانی آلوده نمی شوند.در واقع میکروب ها و باکتری ها توانایی زنده ماندن در سطوح این سینک ها را ندارند و نمی توانند در سینک های سنگی باقی بمانند. این ویژگی برای آنهایی که سلامت خانواده برایشان اهمیت خاصی دارد، ویژگی بسیار مهمی است.

5.    بسیار شیک و زیبا: سینک های ظرفشویی سنگی، از دسته زیبا ترین انواع سینک های ظرفشویی هستند و با زیبایی بی بدیلشان می توانند آشپزخانه شما را به شدت زیبا کنند. از سینک های گرانیتی که طرح های ساده و زیبایی دارند، تا سینک های مرمر که با طرح های بی نظیرشان همه را جذب می کنند و سینک های کورینی که به صورت مصنوعی با طرح های بینظیری تولید می شوند و می توان آنها را دقیقا با طرح کابینت درست کرد تا سینک آشپزخانه شما، در زیبا ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

 

سیلور یراق؛ وب سایت خرید انواع سینک ظرفشویی سنگی

خرید اینترنتی امروزه به یکی از مهم ترین کار هایی تبدیل شده است که همه ما به آن نیاز داریم و به وسیله آن، در زمان و هزینه بسیار زیادی، صرفه جویی می کنیم. وب سایت سیلور یراق، این امکان را برای شما فراهم کرده است که تجهیزات مختلف آشپزخانه را به صورت اینترنتی و خیلی راحت خریداری فرمایید.

سیلور یراق، اولین شعبه از شعبه های خود را در سال 1385 افتتاح کرد. سیلور یراق در طی 15 سال تجربه، به کامل ترین مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی و لوازم آشپزخانه تبدیل شده است و در حال حاضر، وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی سینک ظرفشویی در ایران می باشد و شما میتوانید خرید سینک ظرفشویی خود را در این وب سایت انجام دهید.

سینک های ظرفشویی سنگی، از آنجایی که در دسته سینک های لوکس و شیک قرار می گیرند، معمولا قیمت های بالایی دارند و جزو محصولات لاکچری به حساب می آیند. قیمت محصولاتی که قصد خرید آن را داریم نیز یکی از مهم ترین معیار هایی است که در خرید باید به آن دقت کنیم و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهیم. اما لازم نیست برای خرید سینک آشپزخانه سنگی، نگران قیمت بالایش باشید! شما میتوانید انواع سینک های ظرفشویی سنگی را با بهترین کیفیت و البته با مناسب ترین قیمت در سیلور یراق؛ وب سایت فروش اینترنتی انواع تجهیزات آشپزخانه، خریداری فرمایید و سینک مورد علاقه و مورد نظر خودتان را درب منزل تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع سینک های آشپزخانه سنگ مصنوعی، مرمر و کورین و همچنین خرید سینک ظرفشویی سنگی، می توانید اینجا کلیک کنید.

ویژگی سینک ظرفشویی سنگی (آیا سینک سنگی خوبه؟)



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گیفت کارت

 

سینک ظرفشویی بیمکث؛ مهم ترین عضو آشپزخانه شما!

آشپزخانه، یکی از مهم ترین بخشهای منزل شماست و اگر کمی دقت کنید، همه ما روزانه بار ها و بار ها وارد آشپزخانه می شویم و کار های بسیار مختلفی را در آن انجام می دهیم. یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کارایی ها و کاربرد های مختلفی برای ما دارند و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند، سینک های ظرفشویی هستند. به همین خاطر است که خانم های خانه دار، در خرید سینک های ظرفشویی، دقت بسیاری به خرج می دهند.

سینک های ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه است. شما روزانه احتمالا به دفعات بالا وارد آشپزخانه می شوید و با سینک های ظرفشویی، کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف و ظروف، شستن مواد غذایی مختلف و هم تامین آب تصفیه برای کار های مختلف، از سینک های ظرفشویی استفاده می کنیم. سینک های ظرفشویی در شرکت های مختلف و با برند های مختلفی تولید می شوند و یکی از بهترین برند های ایرانی تولید سینک ظرفشویی، بیمکث می باشد که در ادامه قصد داریم درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و ویژگی های آن صحبت کنیم.

برند بیمکث؛ الماس آشپزخانه شما!

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax)، یکی از برند های ایرانی است که در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه مشغول است و فعالیت خود را با تولید هود های آشپزخانه در سال ۱۳۶۰ شروع کرد. این شرکت یکی از بهترین برند های ایرانی است که با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملی، در این ۴۰ سال فعالیت خود می باشد.

تجهیزات آشپزخانه ای که در حال حاضر در شرکت بیمکث تولید می شود، طیف گسترده ای از هود، اجاق گاز های صفحه ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و ماکروویو را در انواع و اقسام طرح های و مدل های مختلف تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سینک ظرفشویی بیمکث؛ ویژگی های مهم سینک های بیمکث!

تنوع

همانطور که گفتیم برند بیمکث در تولید بسیاری از تجهیزات آشپزخانه دست دارد و تولیدات بسیار با کیفیتی در این زمینه دارند. یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت، سینک های ظرفشویی آن هستند. انواع سینک ظرفشویی بیمکث در ۲۵ مدل مختلف تولید می شوند و این باعث می شود که شما تقریبا دست شما در زمینه انتخاب سینک ظرفشویی مورد نظر برای آشپزخانه تا را باز می گذارد.

کیفیت

یکی از ویژگی های اصلی سینک ها ظرفشویی که باید در خرید به آن دقت داشته باشید، کیفیت آن است. سینک های بیمکث با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند و این موضوع باعث می شود که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. برند بیمکث سینک های ظرفشویی را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند و که در میان برند های داخلی و خارجی مثال زدنی است.

قیمت

یکی دیگر از مهم ترین معیار هایی که در خرید هر چیزی به آن اهمیت می دهیم، قیمت و مناسب بودن قیمت آن است. سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را داریم، باید قیمت مناسبی داشته باشد و خرید آن نباید هزینه زیادی برای ما بردارد. قیمت سینک های ظرفشویی بیمکث، به طوری است که با کیفیت آن متناسب است و این موضع باعث می شود که هزینه کردن برای سینک های بیمکث، از خرید های هوشمندانه به حساب می آید.

خدمات پس از فروش

یکی از موضوعاتی که خیلی به سینک مربوط نمی شود اما برای خرید ما بسیار مهم است و برندی که از آن خرید می کنید نیز در این زمینه، تاثیر مستقیمی دارد، خدمات پس از فروش برند است. خدمات پس از فروش، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در خرید سینک های ظرفشویی به آن دقت کنید. بسیاری از برند ها در ایران، خدمات پس از فروش خوبی ندارند اما در میان برند های ایرانی، شرکت بیمکث، یکی از بهترین برند های ایران در زمینه خدمات پس از فروش است و پشتیبانی پاسخگوو و متعهدی دارد.

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک ظرفشویی

سیلور یراق، یکی از بهترین فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ در تهران شروع کرد و در این ۱۵ سال فعالیت، به یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان لوازم آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. سینک های ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که می توانید در شعبه های مختلف سیلور یراق خریدرای فرمایید. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی انواع سینک ظرفشویی را می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سینک؛ می توانید وبلاگ سیلوریراق یه سری بزنید:)

سینک ظرفشویی بیمکث: تزئین منزل و زیبا کردن خانه یکی از کار هایی اسن که خانم های خانه به شدت به آن اهمیت می دهند و دوست دارند که این کار را به نحو احسن انجام دهند. آشپزخانه منزل شما، بخشی از خانه است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و بسیاری از کار های خانه، در آشپزخانه شما رخ می دهد و به همین خاطر هم به آشپزخانه، قلب تپنده یک خانه می گویند.

یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسزایی دارد و سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که در طول روز بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی این است که در ظاهر آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و آشپزخانه شما را بسیار زیبا می کند.

یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی در صنعت تجهیزات آشپزخانه، شرکت بیمکث است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند و در اختیار هموطنان قرار می دهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و یا خرید سینک های آشپزخانه بیمکث، می توانید به وب سایت سیلور یراق مراجعه کنید و همچنین می توانید و از طریق کانال های ارتباطی زیر با فروشگاه خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی bimax، با سیلور یراق در ارتباط باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

سینک ظرفشویی بیمکث؛ الماسی در آشپزخانه شما!



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گیفت کارت

خرید وب مانی؛ فروش وب مانی ارزان
خرید وب مانی از شما و فروش وب مانی با بهترین قیمت روز دلار، از بهترین خدمات ارائه شده سایت ارزی پی می باشد که شما می توانید حساب خود را به راحتی شارژ کنید. در سایت ارزی پی می توانید خرید و فروش دلار وب مانی را در کمترین زمان انجام دهید. برای استفاده از انواع حساب وب مانی یا برای افتتاح حساب وب مانی، نیازی به حساب بانکی و یا کارت اعتباری نیست، با خرید و فورش وب مانی می توانید حساب خود را به مقدار لازم شارژ کنید. خرید و فروش WebMone، یک کیف پول آنلاین محسوب میشود. در ارزی پی می توانید از قیمت لحظه ای وب مانی مطلع شوید.

خرید وب مانی با ویزا کارت؛ بهترین قیمت وبمانی خرید وب مانی با ویزا کارت؛ بهترین قیمت وبمانی

خرید وب مانی با ویزا کارت؛ بهترین قیمت وبمانی
خرید و فروش وب مانی ارزان: یکی از مزیت های بسیار مهم سایت ارزی پی استفاده از سیستم پرداخت وبمانی، استفاده از آن به عنوان یک روش پرداختب برای کسب درآمدهای بین المللی است. در صورتی که بخواهید موجودی حساب وب مانی خود را به ارزهای دیجیتال دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید . شما می توانید در این سایت اقدام به فروش وب مانی و نقد کردن ووچرهای وب مانی خود کنید؛ با استفاده از این سایت می توانید این فرآیند را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد انجام دهید. اگر قصد دارید سرمایه پس انداز خود را که در کیف پول وب مانی موجود دارید و به ریال تبدیل کنید.

خرید و فروش وب مانی در ایران؛ خرید و فروش بهترین سامانه پرداخت الکترونیکی
وبمانی (webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین الکترونیکی می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ایجاد حساب بانکی و یا کارت اعتباری فراهم می کند. در خرید و فروش وب مانی انجام تراکنش ها غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی می باشد. این کمپانی هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد و به تازگی این موفقیت را کسب کرده است که تمامی استاندارهای اتحادیه اروپا را برای فعالیت در این قاره بدست آورد.

همچنین در حال حاضر به علت فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مربوط به تحریم کاربران ایرانی توسط این شرکت اجرا نمیشود و در نتیجه فرصت مناسب برای ایرانیان فراهم شده است تا با خرید حساب وب مانی در بازارهای بین المللی فعالیت داشته باشند. با توجه به شرایط بسیار ویژه ای که در سایت ارزی پی در زمینه فروش وب مانی با بهترین قیمت فراهم شده است شما می توانید از تمامی خدمات در زمینه خرید و فروش وب مانی ایرانی بهره مند شوید.

خرید و فروش وب مانی با پایین ترین قیمتخرید و فروش وب مانی با پایین ترین قیمت

خرید و فروش وب مانی با پایین ترین قیمت؛ خرید ارز دیجیتال وب‌مانی
خرید WebMoney و شارژ حساب وبمانی به صورت دلار یا یورو و یا هر ارز رایج دیگری که در کشورهای خارجی متداول است را می توانید در ارزی پی خریداری کنید. خرید انلاین وب مانی در این سایت با بیشترین سرعت و پایین ترین قیمت صورت می گیرد. برای اینکار پس از تکمیل فرم اینترنتی درخواست خرید و پرداخت میزان شارژ به ریال، شارژ اکانت وب مانی و … به صورت خودکار انجام می گیرد.

صرافی انلاین خرید و فروش WebMoney؛ پرداخت با کارت شارژ وبمانی
وبمانی یکی از معدود سرویس های مالی بین المللی است که ایرانیان را محدود نکرده است. این سیستم مالی که پایگاه اصلی آن در کشور روسیه قرار دارد؛ سال های بسیار زیادی است که در ایران طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. افتتاح حساب وب مانی کار ساده ای است و شما می توانید با استفاده از لینکی که در این صفحه قرار داده شده است؛ در WebMoney اکانت بسازید و با خرید دلار وب مانی آن را شارژ کنید و با خیالی آسوده در فضای وب به تمام سفارشات خود را از سایت های خارجی انجام دهید.

مزایای خرید وبمانی از سایت ارزی پی

  • سرعت انجام بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • شفاف می باشد.

خرید با وب مانی مناسب چه کسانی است؟خرید با وب مانی مناسب چه کسانی است؟

خرید با وب مانی مناسب چه کسانی است؟
شاید پرداخت در سایت های خارجی به گونه ای باشد که نیازی به ساخت اکانت وب مانی به نام خود نداشته باشید. شما می توانید بدون اینکه حساب وبمانی بسازید، درخواست های خرید و یا واریز به حساب وب مانی دیگران در ارزی پی انجام دهید. ارزی پی با بررسی خرید اکانت های وب مانی معتبر خرید یا انتقال وجه را به راحتی انجام می دهد. پرداخت و انتقال وجه با وبمانی کار آسان و راحتی می باشد و خرید شما با امنیت و سرعت بالایی انجام میشود. همچنین شما می توانید با انتخاب انتقال وجه به همراه کد امنیتی، امنیت تراکنش خود را بالا ببرید؛ به این صورت که گیرنده وجه برای اینکه بتواند پول را در حساب خود دریافت کند، نیازمند کدی است که از سوی شما مشخص شده است. ما در این مطلب تمامی راهنمایی های لازم در زمینه فروش وب مانی را در اختیارتان قرار داده ایم.

خرید و فروش اتوماتیک وبمانی؛ روش خرید از وب‌مانی
دارندگان حساب وب مانی می توانند با عضویت در سایت ارزی پی در بخش خرید ارز وب مانی مقدار مورد نیاز را وارد کنید و بعد از پرداخت به صورت خودکار سیستم WebMoney افزایش موجودی کیف پول وب مانی خود را انجام دهید. برای اینکار تنها کافی است که در پنل کاربری خود در بخش خرید کالا با وب مانی وارد شوید و پس از پرداخت مبلغ مورد نیاز شارژ خودکار حساب خود را انجام دهید.

بهترین قیمت وبمانی؛ قیمت لحظه ای وب مانی
هر کدام از ما به نوعی ممکن است برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به انجام خدماتی در سایت های خارجی داشته باشیم؛ مانند سایت های بین المللی که نمی توانیم با کارت های شتاب و با واحد ریال تراکنش های خود را انجام دهید. از این جهت نیاز به تهیه وب مانی امری بسیار فراگیر و ضروری برای همه افراد می باشد. اما اینکه چگونه می توانیم وب مانی بخریم؟ روش خرید و فروش وب مانی از صرافی به چه صورت است؟ تمامی سوالاتی که ما در این مطلب پاسخ آنها را برایتان به طور کامل شرح داده ایم. در صورتی که در حساب الکترونیکی وب مانی شما مقداری ارز وجود داشته باشد که نیازی به آن نداشته باشید می توانید در سایت ارزی پی میزان پول مورد نیاز خود را به ریال تبدیل کنید.

 

خرید حساب وریفای شده وب مانیخرید حساب وریفای شده وب مانی

خرید حساب وریفای شده وب مانی
یکی از مزیت های بزرگ استفاده از سیستم پرداخت webmoney به عنوان یک روش پرداختی برای کسب درآمدهای بین المللی است. در صورتی که شما بخواهید موجودی حساب وب مانی خود را به ارزهای رایچ دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید؛ یا به اصطلاح اقدام به فروش وبمانی و یا نقد کردن ووچرهای آن بپردازید، می توانید با استفاده از ارزی پی این فرآیند را در کوتاه ترین زمان و با کارمزد بسیار پایینی انجام دهید. اگر شما قصد دارید تا سرمایه خود را که در کیف پول وب مانی پس انداز کرده اید را به واحد پولی کشور مورد نظر خود تبدیل کنید می توانید در پرتال کاربری بخش فرو ارز وب مانی میزان پولی را که قصد فروش آن را دارید وارد کنید و سپس پرداخت خود را انجام دهید.

 

ارزی پی؛ بهترین سایت برای خرید و فروش وب مانی
همانطور که در قسمت های بالاتر به آن اشاره کردیم خرید و فروش ارز وب مانی یکی از بهترین و مهم ترین پرداخت های بین المللی می باشد که در سراسر دنیا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. سایت ارزی پی که معتبرترین سایت خرید و فروش وب مانی در کشور می باشد توانسته است شرایط بسیار خوبی را فراهم کند تا شما بتوانید با نحوه خرید و فروش وب مانی آشنا شوید و تمامی پرداخت های مورد نیاز خود را با خرید دلار وب مانی با پایین ترین قیمت انجام دهید.

مزایای خرید وب مانی در سایت ارزی پی

  1. سخت گیری سیستم های آنلاین دیگر را ندارد
  2. خرید و فروش وب مانی به صورت اتوماتیک
  3. امکان خرید بیت کوین
  4. خرید و فروش وب مانی؛ اطلاع از قیمت لحظه ای وبمانی

هر کدام از ما ممکن است به نوعی برای رفع احتیاجات خود نیاز به خدمات از سایت های خارجی داشته باشیم. سایت های بین المللی که نمی توانیم با کارت های شتاب و با واحد ریال خرید خود را انجام دهیم. از این رو امروز نیاز به خرید و فروش وب مانی، موضوعی بسیار فراگیر و ضروری برای همه ی افراد شده است. اما اینکه چگونه می توانیم وب مانی بخریم؟ از این طریق می توانیم خدمات خارجی تهیه کنیم و با چگونه در وب مانی ثبت نام کنیم؟ ما در این قسمت از سایت ارزی پی ما شما را با این سیستم الکترونیکی آشنا کرده ایم؛ که با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت وب مانی می توانید بهتر نسبت به خرید و فروش وبمانی اقدام کنید.

مزایای خرید و فروش وب مانی

  • راحتی در انجام پرداخت ها
  • امکان خرید بیت کوین
  • خرید و فروش وب مانی به صورت خودکار

خرید وبمانی با قیمت ارزان
سوالات متداول
واریز وب مانی به کیف پول چگونه است؟ برای انجام این کار به اکانت وب مانی خود رفته و روی گزینه Transfer کلیک کنید. یک لیستی از انواع واریز برای شما باز میشود. روی To a purse کلیک کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد نمایید. (آدرس کیف پول ما، مقدار ارز و نام سایت arzipay.com). نوع تراکنش را روی Protection Code گذاشته و واریز را انجام دهید. کد 5 رقمی‌ای که وب مانی در اختیار شما گذاشته را به ادمین تلگرام ارسال کنید.

حداقل مقدار فروش چقدر می‌باشد؟ حداقل مقدار فروش به سایت، 10 دلار می‌باشد.

حداکثر مهلت واریز چقدر می‌باشد؟ به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز، سفارش شما لغو خواهد شد.

منبع: خرید وب مانی سایت ارزی پی https://arzipay.com/خرید-وب-مانی-از-شما/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()