سینک ظرفشویی بیمکث؛ الماسی در آشپزخانه شما!
نوشته شده توسط : گیفت کارت

 

سینک ظرفشویی بیمکث؛ مهم ترین عضو آشپزخانه شما!

آشپزخانه، یکی از مهم ترین بخشهای منزل شماست و اگر کمی دقت کنید، همه ما روزانه بار ها و بار ها وارد آشپزخانه می شویم و کار های بسیار مختلفی را در آن انجام می دهیم. یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کارایی ها و کاربرد های مختلفی برای ما دارند و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند، سینک های ظرفشویی هستند. به همین خاطر است که خانم های خانه دار، در خرید سینک های ظرفشویی، دقت بسیاری به خرج می دهند.

سینک های ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین لوازم آشپزخانه است. شما روزانه احتمالا به دفعات بالا وارد آشپزخانه می شوید و با سینک های ظرفشویی، کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف و ظروف، شستن مواد غذایی مختلف و هم تامین آب تصفیه برای کار های مختلف، از سینک های ظرفشویی استفاده می کنیم. سینک های ظرفشویی در شرکت های مختلف و با برند های مختلفی تولید می شوند و یکی از بهترین برند های ایرانی تولید سینک ظرفشویی، بیمکث می باشد که در ادامه قصد داریم درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و ویژگی های آن صحبت کنیم.

برند بیمکث؛ الماس آشپزخانه شما!

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax)، یکی از برند های ایرانی است که در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه مشغول است و فعالیت خود را با تولید هود های آشپزخانه در سال ۱۳۶۰ شروع کرد. این شرکت یکی از بهترین برند های ایرانی است که با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملی، در این ۴۰ سال فعالیت خود می باشد.

تجهیزات آشپزخانه ای که در حال حاضر در شرکت بیمکث تولید می شود، طیف گسترده ای از هود، اجاق گاز های صفحه ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و ماکروویو را در انواع و اقسام طرح های و مدل های مختلف تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سینک ظرفشویی بیمکث؛ ویژگی های مهم سینک های بیمکث!

تنوع

همانطور که گفتیم برند بیمکث در تولید بسیاری از تجهیزات آشپزخانه دست دارد و تولیدات بسیار با کیفیتی در این زمینه دارند. یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت، سینک های ظرفشویی آن هستند. انواع سینک ظرفشویی بیمکث در ۲۵ مدل مختلف تولید می شوند و این باعث می شود که شما تقریبا دست شما در زمینه انتخاب سینک ظرفشویی مورد نظر برای آشپزخانه تا را باز می گذارد.

کیفیت

یکی از ویژگی های اصلی سینک ها ظرفشویی که باید در خرید به آن دقت داشته باشید، کیفیت آن است. سینک های بیمکث با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند و این موضوع باعث می شود که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. برند بیمکث سینک های ظرفشویی را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند و که در میان برند های داخلی و خارجی مثال زدنی است.

قیمت

یکی دیگر از مهم ترین معیار هایی که در خرید هر چیزی به آن اهمیت می دهیم، قیمت و مناسب بودن قیمت آن است. سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را داریم، باید قیمت مناسبی داشته باشد و خرید آن نباید هزینه زیادی برای ما بردارد. قیمت سینک های ظرفشویی بیمکث، به طوری است که با کیفیت آن متناسب است و این موضع باعث می شود که هزینه کردن برای سینک های بیمکث، از خرید های هوشمندانه به حساب می آید.

خدمات پس از فروش

یکی از موضوعاتی که خیلی به سینک مربوط نمی شود اما برای خرید ما بسیار مهم است و برندی که از آن خرید می کنید نیز در این زمینه، تاثیر مستقیمی دارد، خدمات پس از فروش برند است. خدمات پس از فروش، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در خرید سینک های ظرفشویی به آن دقت کنید. بسیاری از برند ها در ایران، خدمات پس از فروش خوبی ندارند اما در میان برند های ایرانی، شرکت بیمکث، یکی از بهترین برند های ایران در زمینه خدمات پس از فروش است و پشتیبانی پاسخگوو و متعهدی دارد.

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک ظرفشویی

سیلور یراق، یکی از بهترین فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ در تهران شروع کرد و در این ۱۵ سال فعالیت، به یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان لوازم آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. سینک های ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که می توانید در شعبه های مختلف سیلور یراق خریدرای فرمایید. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی انواع سینک ظرفشویی را می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سینک؛ می توانید وبلاگ سیلوریراق یه سری بزنید:)

سینک ظرفشویی بیمکث: تزئین منزل و زیبا کردن خانه یکی از کار هایی اسن که خانم های خانه به شدت به آن اهمیت می دهند و دوست دارند که این کار را به نحو احسن انجام دهند. آشپزخانه منزل شما، بخشی از خانه است که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید و بسیاری از کار های خانه، در آشپزخانه شما رخ می دهد و به همین خاطر هم به آشپزخانه، قلب تپنده یک خانه می گویند.

یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه که در زیبایی آن نیز تاثیر بسزایی دارد و سینک ظرفشویی است. سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که در طول روز بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم. نکته مهم درباره سینک های ظرفشویی این است که در ظاهر آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و آشپزخانه شما را بسیار زیبا می کند.

یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی در صنعت تجهیزات آشپزخانه، شرکت بیمکث است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند و در اختیار هموطنان قرار می دهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سینک های ظرفشویی بیمکث و یا خرید سینک های آشپزخانه بیمکث، می توانید به وب سایت سیلور یراق مراجعه کنید و همچنین می توانید و از طریق کانال های ارتباطی زیر با فروشگاه خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی bimax، با سیلور یراق در ارتباط باشید.

برگرفته از فروشگاه سینک ظرفشویی سیلوریراق (https://silveryaragh.com)

سینک ظرفشویی بیمکث؛ الماسی در آشپزخانه شما!





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: