آدامس مو چیست؟
نوشته شده توسط : گیفت کارت

آدامس مو چیست؟
آدامس مو چیست؟ ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که بار اول این اسم به گوشتان خوده باشد و با تعجب نام آدامس مو را صدا بزنید و ندانید آیا این محصول اصلا مناسب مو های شما هست؟ ممکن است شما هم جز دسته افرادی باشید که مو های مجعد و وزی داشته باشید و یا حتی مو هایی داشته باشید که به شدت حساس می باشد به همین دلیل باید آرایشی استفاده کنید که بتواند به شما به کمک ساقه مو بشتابد و همچنین جلوه مو های سرتان را زیبا تر نشان دهد این موارد ممکن است برای شما سوال باشد از جمله : آیا آدامس مو همان حالت دهنده مو می باشد؟ یا آیا این ترکیبات باعث نرم کردن و حالت دهی مو به ویژه برای افرادی با مو های وز و مجعد مناسب است؟ آیا آدامس مو قدرت حجم دهی بالایی دارد؟ یا افرادی که برای مدت طولانی مثلا ۲۴ ساعت می خواهند موی خود را حفظ کنند مناسب است؟ و در آخر می پردازیم به اینکه آیا آدامس مو برای مردان بهتر جواب می دهد یا برای بانوان؟ سایت فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی اسپاتکام به شما توضیح می دهیم

آدامس مو چیست و چه کاربردی دارد؟
آدامس مو یکی از بهترین محصولاتی که شما می توانید برای نرم کردن و حالت دادن به مویتان به ویژه افرادی که موی های وز و مجعد دارند استفاده از این محصول می باشد. شما می توانید با آدامس مو حالت های دلخواه را به مو های خود بدهید

بخوانید دستگاه بند انداز (معرفی 15 مدل از بهترین بند انداز برقی)
این ترکیب از قدرت حالت دهدگی فوق العاده بالایی بر روی موها برخوردار می باشد و اصولا افرادی که می خواهند برای مدت طولانی موهای خود را حفظ کنند آدامس مو بهترین انتخاب است در ادامه به برخی از ویژگی های آدامس مو اشاره خواهیم کرد.

آدامس مو راهکاری مناسب افرادی با مو های مجعد
ادامس مو برای بسیاری از دوستان که از مو های مجعد و وز خود رنج می برند و باعث می شود در مهمانی ها و در مراسمات شخصی شان شبیه به آدم هایی که تمیز نیستند به نظر برسند و احساس کنند که نگاه های بقیه افراد بر روی آنان است. باید بدانید که امروزه محصولات بسیار زیادی برای کمک به این افراد آمده تا هیچ وقت احساس بدی نسبت به طبیعت خود نداشته باشند.

 


ویژگی های آدامس مو طبیعی
هر محصولی دارای ویژگی های مثبت و منفی می باشد که در ادامه ما به مباحث منفی آن هم خواهیم پرداخت ولی در اینجا از فواید خیلی خوب آدامس مو برای شما بازگو خواهیم کرد که آن ها عبارت است از: قابل شستشو با آب، بدون ایجاد سفیدک زدن، فرم دهی مجدد و چند باره، حجیم و ترمیم کننده ساقه مو، خنثی کننده الکتریسته، مناسب حالت های فشن بدون چسبندگی مو، حالت دهنده قوی با قابلیت ارتجاعی مو

مضرات آدامس مو
آدامس مو را به ریشه موی خود نزدیک نکنید، درست است که بعضی مواد آن برای مو مناسب است و باعث می شود موی شما بسیار با دوام بشود ولی باز هم مواد شیمایی که داخل آن به کار رفته ممکن است باعث از بین رفتن ریشه موی شما شود. پس برای استفاده بهتر از ادامس مو باید آن ها را در کف دستان خود ریخته و کاملا دستان خود را آغشته به ادامس مو کنید، بعد بدنه و سر مو های خود را به مواد آدامس مو بزنید.

بخوانید معرفی و لیست قیمت پرفروش ترین برندهای لاک ناخن
بهترین مارک آدامس مو
ادامس مو خیلی خوب است چرا که هر کس بر حسب جنس مویی که دارد باید از آدامس مو استفاده کند. ممکن است یک شخصی از آدامس مو استفاده کند و بسیار ناراضی باشد و ممکن است کسی دیگری باشد و بسیار راضی پس این موضوعات کاملا شخصی است اما مارک های معروفی که خیلی محبوب هستند عبارت است از:

مو عنکوتی (اسپایدر)
مو کریستال
مو سام
مو تافت
دی داکس و…
نحوه استفاده از آدامس مو
روش استفاده: مقداری از آدامس مو را به کف دست خود ریخته و به نرمی روی مو های خود بزنید البته بسیاری گفتن بعد از سشوار استفاده کنید تا مو های شما حالت بگیرد ولی می توانید این کرم را قبل از سشوار هم استفاده کنید پس فرقی برای شیوه استفاده ندارد ولی اگر مو های شما خیلی خشک است سعی کنید کمی بیشتر از این ماده استفاده کنید تا تاثیر پذیری بهتری داشته باشد.

در مقاله آدامس مو چیست؟ از سایت فروشگاه محصولات آرایشی اسپاتکام سعی داشتیم تا شما را در رابطه با آدامس مو بیشتر آشنا کنم و موضوعاتی چون: چگونه از آدامس مو استفاده کنیم،ادامس مو چیست؟ مضرات ادامس مو، بهترین مارک و ویژگی های آن پرداختیم. در نظر داشته باشید که آدامس مو برای کسانی می باشد که می خواهند مو های مجعد و وزی داشته و یا حتی مو هایی داشته باشید که به شدت حساس می باشد و بخواهید به ساقه مو هایتان کمک کنید تا فرم بهتر و قوی تری به خود بگیرند.

منبع : اسپاتکام www.spotcom.ir

 





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: