سینک ظرفشویی کن
نوشته شده توسط : گیفت کارت

سینک ظرفشویی کن: آشپزخانه منزل شما، قطعا یکی از مهم ترین بخش های خانه شماست و زیبایی آن نیز برای خانم ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع بیشتر وقت خانم های خانه دار در آشپزخانه و مطبخ خانه شان می گذرد و به همین خاطر، آشپزخانه را قلب خانه می نامند.

تزئین آشپزخانه یکی از مهم ترین کار ها در نظر خانم هاست و خانم ها خانه دار دوست دارند که آشپزخانه خانه شان را به بهترین شکل ممکن، زیبا کنند. بعد از کابینت های آشپزخانه که بیشتر از هر چیز دیگری به چشم شما می آید، دومین مهم ترین بخش آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. سینک آشپزخانه شما هم کاربرد های بسیار زیادی دارد و دوم اینکه بعد از کابینت ها، در جایگاه دوم، مهم ترین نقش در زیبا تر کردن آشپزخانه شما را دارد.

کَن (CAN) یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سینک ظرفشویی است و سینک ظرفشویی کن، یکی از با کیفیت ترین انواع سینک های ظرفشویی در بازار است و خریداران بسیار زیادی دارد. سینک های آشپزخانه کن، همچنین در طرح و نقش های بسیار زیادی تولید می شوند و زیبایی آشپزخانه شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برند.
اهمیت سینک ظرفشویی
سینک های ظرفشویی همانطور که گفته شد، یکی از مهم ترین بخش های آشپزخانه شماست که به دو دلیل بزرگ، مهم ترین قسمت آشپزخانه هستند. در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با دلایل اهمیت سینک ظرفشویی صحبت کنیم.

کارایی: کارایی ها و کاربرد های سینک های ظرفشویی بسیار زیاد است. روزانه بار ها و بار ها از سینک های ظرفشویی استفاده می کنیم این باعث می شود که کارایی های سینک های ظرفشویی تا حد بسیار زیادی بالا برود. روزانه چیز های بسیار متنوعی از ظرف و ظروف مختلف تا مواد خوراکی که نیاز به شسته شدن دارند و حتی دست هایمان را در سینک می شوییم. بعد از اضافه شدن شیر آب تصفیه نیز به سینک های ظرفشویی، آب کردن کتری و پارچ آب برای نوشیدن آن نیز، از سینک استفاده می کنیم.
زیبایی: سینک ظرفشویی آشپزخانه شما، بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی آشپزخانه و منزل شما را دارند. در واقع شما میتوانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه خود، آشپزخانه خود را تا حد بسیار زیادی زیبا تر کنید.

کَن؛ برند دوست داشتنی جهانی
برند کن احتمالا یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی است که بسیاری از افراد، این برند را پر آوازه ترین برند ایرانی نیز می شناسند. این برند شروع به تولید انواع تجهیزات آشپزخانه مشغول است. کن؛ از سال 1363 فعالیت خود در این زمینه را شروع کرد و تا به امروز با کسب تجربه فراوان به درجه ای رسیده است که با به کار گیری دانش و تجربه بسیاری بالایشان لوازم آشپزخانه را با بهترین کیفیت تولید می کنند. این شرکت هم اکنون فعالیت خود را در زمینی به بزرگی 12000 متر مربع و با تولید بیش از 750000 دستگاه در انواع مختلف، ادامه می دهد.

برند کن محصولات مختلف و متنوعی مثل فر توکار، اجاق گاز، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را با بالاترین کیفیت تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت افتخارات بسیار زیادی دارد و همچنین به واسطه کیفیت کار بالا، طرفداران بسیار زیادی نیز در بین افراد و مشتری هایشان دارند.
قیمت سینک ظرفشویی کن
قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، معمولا یکی از مهم ترین معیار های خرید آن است. قیمت محصولات در تمامی نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید است که همه به آن اهمیت می دهند. کارخانه CAN یکی از تولید کنندگان خارجی سینک های ظرفشویی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید، سینک های کن را خریداری کنید، اما قیمت این سینک ها به دلیل اینکه خارجی می باشند و با افزایش قیمت دلار، قیمت این سینک ها نیز، افزایش پیدا می کند، خرید آنها کمی مشکل می باشد. اما نیاز به نگرانی نیست. شما میتوانید انواع سینک های آشپزخانه کن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از وب سایت سیلور یراق، خریداری کنید.
انواع سینک ظرفشویی کن
سینک های ظرفشویی از سه نوع مختلف به دسته های کوچکتر تقسیم می شود. سینک های آشپزخانه کن نیز از این سه نوع، به دسته های مختلفی، تقسیم بندی می شوند و در ادامه قصد داریم تا درباره این انواع سینک ظرفشویی بیشتر صحبت کنیم.

انواع سینک ظرفشویی
1 – انواع سینک از نظر جنس سینک
سینک های آشپزخانه کن در جنس های مختلفی، تولید می شوند، سینک های ظرفشویی از نظر جنس ساخته شده به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که برخی از آنها عبارتند از:

• استیل: سینک های ظرفشویی استیل، از رایج ترین سینک های آشپزخانه هستند و به همین علت به آنها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می شود. سینک های ظرفشویی استیل ویژگی های نرمال و ساده ای دارند و در برابر ضربه، گرما، آلودگی، خوردگی و غیره، یک مقاومت نسبتا مناسبی را از خود نشان می دهند. در کل باید گفت که سینک های ظرفشویی خیلی به خاطر ویژگی های منحصر به فرد خواستنی نیستند. علت خواستنی بودن سینک های ظرفشویی استیل، در مرحله اول تولید به صرفه و زیاد آنها و دوم قیمت مناسب آن برای مشتریان است.
• کامپوزیت: کامپوزیت یک ماده مرکب و چند سازه و در واقع مصنوعی است که به دست انسان تولید می شوند و در کار های زیادی به کار می رود. مشهور ترین استفاده از کامپوزیت نیز در ساخت دندان های مصنوعی است. اما از آنجایی که این ماده کیفیت بسیار بالایی دارد و برای ما کاربرد های بسیار زیادی نیز دارند و یکی از کاربرد های کامپوزیت، تولید سینک های ظرفشویی است که معمولا این سینک ها خیلی شناخته شده نمی باشند.
• استیل ضد زنگ: استیل های ضد زنگ نیز همان سینک های استیلی هستند که کمی نسبت به آنها بهتر هستند و زنگ نمی زنند. قیمت این سینک ها نیز کمی بیشتر از سینک های استیل است.
• چدنی: سینک های چدنی از دیگر دسته سینک هایی هستند که از فولاد و آهن تولید می شوند. سینک های چدنی زنگ نمی زنند و مقاومتشان نیز مناسب است. قیمت سینک های ظرفشویی نیز کمی گران می باشد. این گران بودن قیمت نیز به دلیل کم بودن این سینک هاست.
• سنگی: سینک های ظرفشویی سنگی، از دسته سینک هایی هستند که از سنگ های مختلف تولید می شوند. یک سنگ را در جای خاصی قرار می دهند و با دستگاه های خاص و مثل یک مجسمه دور آن را می تراشند و آن را به صورت یک سینک در می آورند که بسیار زیمعمولا بسیار زیبا هستند و چون از سنگ درست شده اند، ویژگی های بسیار مناسبی نیز دارند و مقاومتشان در برابر آسیب های مختلف بسیار بالاست. سینک های سنگی زیر مجموعه هایی نیز دارند که به خاطر تعداد و طرفداران بسیار زیادشان خودشان به دسته های دیگری تبدیل شده اند.
• مسی: یکی از کمیاب ترین انواع سینک های ظرفشویی که از فلز های مختلف تولید می شوند، سینک های مسی هستند که با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و به دلیل رنگ نارنجی و قرمز خود، بسیار زیبا است و افراد بسیار زیادی این سینک ها را دوست دارند.
• شیشه ای: سینک های شیشه این نیز یکی از دسته سینک های جذابی است که در تعداد بالا تولید می شوند. این سینک ها به نوعی هستند که یک سینک آهنی هستند که یک لایه ضخیم از شیشه روی سینی و لبه های آنها قرار می گیرد و این باعث زیبا تر شدن این سینک ها می شود. اما یک مشکل بزرگ سینک های ظرفشویی این است که ممکن است در اثر یک ضربه به طور کلی از بین بروند.
•سرامیکی: سنگ سرامیک، یکی از دسته سنگ هایی است که جدا از کاربرد های بسیاری که در تولید ظروف مختلف، کف پوش ساختمان یا تولید وان حمام و سینک روشویی و سنگ توالت دارند، در تولید سینک های ظرفشویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این سینک ها ویژگی های بسیار زیادی دارند و معمولا به رنگ سفید هستند و با رنگ سفید خود، همه را جذب می کنند.
• گرانیتی: سینک های گرانیتی را می توان با جرئت بهترین دسته از سینک ها دانست که کیفیت بسیار زیادی دارند. سینک های گرانیتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و افراد بسیار زیادی این سینک ها را برای منزل خود خریداری می کنند.
• کورین: سنگ های کورین از دسته موادی هستند که به دست انسان تولید می شوند و این سنگ اولین بار در سال 1967 درشرکت Du-Pont تولید شد و تا به امروز در تولید بسیاری از انواع کابینت مورد استفاده قرار می گرفتند. پس از مدتی این موضوع مطرح شد که سینک های ظرفشویی کورینی نیز تولید شود که به بسیاری از افراد از آن استقبال کردند و سینک های کورین نیز به انواع دوست داشتنی سینک های ظرفشویی تبدیل شد.

انواع متريال برای سینک ظرفشویی
2 – انواع سینک از نظر نحوه نصب
سینک های مختلف از نظر نحوه قرارگیری و نصب شدن روی کابینت شما به سه دسته مختلف، تقسیم بندی می شوند. دسته اول، سینک ظرفشویی روکار است. سینک های روکار به این شکل هستند که قسمتی از کابینت جدا شده و سینک درواقع روی کابینت شما نصب می شود.

دسته دوم سینک های آشپزخانه، سینک های ظرفشویی توکار هستند. سینک های توکار به این شکل نصب می شوند که کابینت شما بریده می شود و سینک به داخل کابینت وارد می شود و هیچ بخشی از آن روی کابینت شما قرار نمی گیرد. این نوع از سینک ها از نظر ظرافت بسیار زیبا هستند.

دسته سوم نیز سینک های ظرفشویی زیرکار هستند، این سینک ها، به این شکل است که از داخل و در زیر کابینت، نصب می شوند و ظرافت بسیار زیادی دارند. سینک های زیرکار به گونه ای هستند که برعکس سینک های ظرفشویی روکار، بخشی از کابینت روی آنها قرار می گیرد. سینک ظرفشویی کن، در انواع مختلف ساخته می شوند و شما می توانید سینک ظرفشویی مورد نظر خودتان از نظر نحوه نصب را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

انواع سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن
3 – انواع سینک از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی همچنین از نظر تعداد لگن به سه دسته تقسیم می شود. سینک های ظرفشویی تک لگن، سینک های ظرفشویی دو لگن و سینک های ظرفشویی چند لگن. سینک ظرفشویی کن نیز در تعداد های مختلف لگن طراحی و تولید می شود تا شما بتوانید با سلیقه خود، یکی از آنها را خریداری کنید. شما می توانید انواع سینک ها را در سایت خرید آنلاین سنک ظرفشویی کن سیلور یراق به خرید سینک های از جمله: سینک گرانیتی، سینک بدون سینی و سینک میوه شور اقدام نمایید.
انواع سینک های ظرفشویی مختلف

تعداد لگن / نحوه نصب
روکار
توکار
زیرکار

تک لگن
سینک تک لگن روکار
سینک تک لگن توکار
سینک تک لگن زیرکار

دو لگن
سینک دو لگن روکار
سینک دو لگن توکار
سینک دو لگن زیرکار

چند لگن
سینک چند لگن روکار
سینک چند لگن توکار
سینک چند لگن زیرکار

بهترین برند های تولید کننده سینک ظرفشویی
همانطور که می دانید سایت خرید انلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق در پی توسعه کار خود با دیگر شرکت ها هم کار می کند و شما می توانید با برند های معروف و معتبر هم آشنایی پیدا کرده و از سایت سیلور یراق سفارش دهید. برند هایی از جمله:

1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن

خرید سینک ظرفشویی کن
اگر شما هم قصد خرید یک سینک ظرفشویی کن را دارید و دوست دارید تا یک سینک باکیفیت، شیک، زیبا و با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید این کار را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی کن مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مقاله سینک ظرفشویی کنhttps://silveryaragh.com/kitchen-sink-can/





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: