گیفت کارت چیه و به چه درد میخوره؟
نوشته شده توسط : گیفت کارت

تا به الان اسم گیفت کارت به گوش همه ماها خورده و برامون سوال شده که این گیفت کارت چیه یا حتی گیفت کارتها چه کاربردی دارند و یا حتی باید هنگام خرید گیفت کارت به چه چیزایی دقت کنیم؟ در ادامه ما بهتون به صورت کامل کمک میکنیم. گیفت کارت یک نوع کارت فیزیکی یا مجازیه که به خرید اونها یک اعتبار مجازی به حساب افراد با وارد کردن یک کد داده میشه. این کارتها دقیقا مثل کارت شارژ های اپراتور ها هستند که با تهیه انها یک مبلغ خاص که روی کارت نوشته شده با وارد کردن ان به شما منتقل میشه. شما میتونید نسب به نیاز خودتون از شرکت هایی مثل امازون ماکروسافت و... کارت مجازی خود را تهیه کنید و به تهیه ویدیو، کتاب ، بازی، و سایر خدمات الکترونیکی بپردازید و انها ادریافت کنید.

این کارت همانطور که از اسمش پیداست مخصوص هدیه و کادو دادن است و قابل پس دادن یا انتقال به دیگران نیست. گیفت کارت برای هر شرکت خاض است و نام مخصوص خود را دارد و کارایی مخصوص خود را دارد برای مثال ماکروسافت تنها برای خدمات افیس و محصولات اقیس استفاده میشود که میتواند کمک خوبی به شما کند.

چند نوع گیفت کارت داریم؟

1 گیفت کارت ایتونز

گیفت کارت ایتونز یا کارت اپل از محبوب ترین گیفت کارتهاست ودر اپ استور ایتونز، ای بوک استور،  مک اپ استور قابل استفاده است و بیشترین کاربرد روی دستگاه های اپل داره. گیفت کارتها در مقادیر 10 دلاری ، 15 دلاری، 50 دلاری، 100 دلاری عرضه میشود و یا حتی در بعضی فروشگاه ها در مقادیر سفارشی مانند 500 یا هزار دلاری عرضه میشود.

شما میتونید ایتونز رو که در امریکا بسیار محبوب است و پرطرفدار هست و یا حتی در کشور های دیگر مثل کشور کانادا، انگلستان، استرالیا، و حتی ایران خریداری میشود و همه ترجیح میدهند گیفت کارت ایتونز امریکا را خریداری و شارژ نمایند.

گیفت کارت ایتونز تنها در اپل ایدی امریکایی وریفای میشه و شارژ میشه زیرا این گیفت کارت بیشترین دسترسی را برای بهترین استور های امریکا دارد و میشود با ان خدمات زیادی را دریافت کرد. گیفت کارت های امریکایی در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی توسط شرکت اپل عرضه میشود و باید ما حین خرید بسیار دقت کنیم زیرا تعداد گیفت کارتهای دزدی در ایران بسیار زیاد شده و باید دقت داشت اگر با استفاده زا گیفت کارت دزدی اکانت خود را شارژ کنید اپل اکانت شمارا بلاک خواهد کرد و به هیچ عنوان نمیتوانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید .

 گیفت کارت گوکل پلی

گیفت کارتهای گوگل پلی قادر به استفاده در دستگاه های اندرویدی هستند و میتوان به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اندرویدی جهان نام برد، شما با خرید گیفت کارتهای گوگل توانایی این را دارید که هر بازی یا برنامه ای که در فروشگاه غیر رایگان است را تهیه کنید و یا حتی بتوانید پرداخت دورن برنامه ای را انجام دهید.

گیفت کارت گوگل مانند ایتونز است و میشود برای خرید کالاهای دیجیتالی مانند بازی، فیلم، اهنگ و.. استفاده کرد که با قیمت های 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری  و.. عرضه میشود.

 





:: برچسب‌ها: گیفت کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: